November 23, 2017

Dacia Lodgy «GLACE» este varianta de competiţie a unei noi maşini de familie, ce va fi produsă în serie şi care va fi prezentată în martie 2012 la salonul auto de la Geneva. Numele său evocă spaţiul interior şi universul de familie. Angajată în cele mai nebuneşti competiţii sportive, marca Dacia face odată în plus dovada spiritului său îndrăzneţ, surprinzând din nou lumea auto. Pentru prima oară în istoria Trofeului Andros, la linia de start a competiţiei se va alinia un vehicul derivat dintr-un model de familie.

Lodgy «GLACE» a fost conceput special pentru această cursă atipică, una din cele mai dificile din sportul auto. Regulamentul tehnic al Trofeului Andros este foarte strict. El impune constrângeri asupra tuturor elementelor vehiculului (dimensiunile şasiului, cutie de viteze, anvelope), inclusiv asupra materialelor folosite. Totul este făcut pentru a limita soluţiile tehnologice costisitoare. Trofeul Andros este o competiţie în care prevalează căutarea unor soluţii simple şi ingenioase, ceea ce corespunde perfect cu filozofia mărcii Dacia. În plus, este vorba de o competiţie care pune în valoare în egală măsură fiabilitatea vehiculelor şi eficienţa piloţilor.

Rezultat al cooperării dintre echipele de la Tork Engineering (pentru partea de concepţie, fabricaţie şi montaj) şi de la Sodemo (pentru motor), Lodgy « GLACE » beneficiază de toată experienţa Renault Sport Technologies (RST), care a asigurat coordonarea permanentă între partenerii tehnici, reprezentanţii diferitelor meserii implicate (design, inginerie), cei ai mărcii Dacia şi piloţi.

CARACTERISTICI TEHNICE DACIA LODGY «GLACE»

ŞASIU

Tip: tubular din oţel Suspensii : triunghiulare duble suprapuse, resort-amortizor Öhlins reglabil MOTOR

Tip : VQ 30 de provenienţă Renault Nissan, V6 24 supape Amplasare : central spate Cilindree (cm3) : 2 987 Alezaj x cursă (mm) : 93 x 73.3 Putere maximă kW CEE (CP) : 257 (355) Regim putere maximă (rot/min) : 7 500 Cuplu maxim Nm CEE : 360 Regim cuplu maxim (rot/min) : 5 500 TRANSMISIE

Tip : patru roţi motrice şi directoare Cutie de viteze: secvenţială SADEV 6 trepte Diferenţial: faţă şi spate cu alunecare limitată FRÂNE

Faţă : discuri din oţel Ø 300 mm Spate : discuri din oţel Ø 265 mm Etriere : Beringer cu 4 pistoane ROŢI

Jante : 5.5’’ x 16’’ din magneziu Anvelope : Continental Ice Racing Contact 3 DIMENSIUNI / MASE

Lungime : 4 001 mm Lăţime : 1 900 mm Ecartament Faţă/Spate: 1 690 mm Ampatament: 2 500 mm Masă : 950 Kg Capacitate rezervor de carburant : 25 litri DIRECŢIE

Tip: 4 roţi directoare
Asistenţă hidraulică
Direcţie spate reglabilă

No Comments

You must be logged in to post a comment.