Cel mai puternic derivat al gamei Civic va debuta oficial în cadrului Salonului Auto de la Geneva promovând o aerodinamică extrem de avansată, capabilă să permită noului model să atingă cea mai mare viteză de top din segment.
Sute de ore de design asistat de computer și teste în tunelul aerodinamic au generat un exterior pe atât de spectaculos, pe atât de eficient în lupta împotriva rezistenței aerului.
Dincolo de nivelul de atracție exercitat de liniile lui Type R se află o stabilitate excepțională la viteze mari asigurată de valori de top în materie de apăsare aerodinamică.
Rezultatul este o viteză de top de 270 km/h, valoare ce nu poate fi rivalizată de concurenții săi din clasa hot-hatch-urilor compacte cu tracțiune.
Un atuu important ce lucrează împreună cu aerodinamica intens studiata în vederea atingerii acestei cifre este noul propulsor pe benzină cu injecție directă VTEC Turbo, primul motor supraalimentat din istoria de 18 ani a gamei Civic Type R. Puterea maximă dezvoltată de noul propulsor va depăși valoarea de 280 CP.
Unul dintre elementele aerodinamice cu rol esențial în ecuația optimizării curenților de aer este podeaua plată a caroseriei care, împreună cu difuzorul aerodinamic din partea din spate a mașinii, generează o zonă de curenți de aer care „lipește“ efectiv mașina de asfalt.
Eleronul impozant are o structură specială în partea superioară, gândită pentru a genera și mai multă apăsare aerodinamica în timp ce partea din față a mașinii prezintă decupaje generoase cu scop dublu, de a oferi o răcire eficientă și de a genera curenți de apăsare pentru o stabilitate ideală la viteze mari.
Pentru a folosi la maxim resursele generoase de putere oferite de noul Type R, sistemul de frânare a fost dezvoltat special pentru acest model de către prestigiosul producător Brembo și dispune de discuri perforate și ventilate cu diametru de 350 mm în față cu etrieri cu 4 pistoane.
Sursa: Autolatest
Eng.
The most powerful derivative of Civic range will officially debut at the Motor Show in Geneva promoting highly advanced aerodynamics, able to allow the new model to reach the highest top speed of the segment.
New Honda Civic Type R 2015 has a top speed of 270 km / h! Attack clearly the Golf R and Astra OPC
Hundreds of hours of computer-aided design and wind tunnel tests were generated outside the so spectacular, it is effective in the fight against air resistance.
Beyond the attraction exerted by the lines of Type R is exceptional stability at high speeds provided by top values in terms of downforce.
The result is a top speed of 270 km / h, a value that can not be rivaled by its competitors in its class compact hot-hatch market traction.
An important advantage working with extensively studied aerodynamics to achieve this figure is the new engine VTEC gasoline turbo direct injection, turbocharged engine in the history of the first 18 years of the Civic Type R. The maximum power range developed by the new engine will exceed 280 hp.
One of the essential role aerodynamic airflow optimization equation is flat floor body which, together with aerodynamic diffuser on the rear of the machine, generates a zone of air currents which “sticks” effective asphalt car.
Imposing spoiler has a special structure at the top, designed to generate more downforce while the front of the machine shows clippings generous dual purpose of providing an efficient cooling and currents push for stability ideal speeds.
To use the resources offered by the new power generator Type R, the braking system has been developed specifically for this model by the prestigious manufacturer and Brembo ventilated and perforated discs have a diameter of 350 mm in front calipers with four pistons.