November 17, 2017

Dacia ar putea prezenta în cadrul Salonului Auto de la Geneva primul său model sport de la preluarea de către Grupul Renault, sub denumirea de Sandero RS. Italienii de la autoblog.it au prezentat pozele spion cu nouă versiune a lui Sandero cu numai trei zile înainte de Renault să anunţe pe site-ul său oficial faptul că Dacia va prezenta la Geneva un model aniversar cu ocazia împlinirii a zece ani de la renaşterea mărcii. În 2005 marca românească a fost lansată la nivel european, inclusiv pe pieţele occidentale cu modelul Logan, în condiţiile în care iniţial Dacia trebuia comercializată numai pe pieţele emergente.

Cel mai probabil Sandero RS va primi motorul supraalimentat pe benzină 1,2 TCe de 125 CP care echipează SUV-ul Duster, care luând în calcul faptul că maşina are o greutate de numai 1.016 kg (în versiunea 1,2 aspirat 75 CP), va putea oferi performanţe dinamice mult peste modelele actuale din gamă. Totodată, Sandero RS ar putea include elemente preluate de la Renault Clio RS cum ar fi volanul sport, jante sport de 17 inchi şi în premieră pentru un model Dacia chiar discuri de frână pe puntea spate în locul vechilor tamburi. Discurile oferă performanţe superioare la frânare, sunt mai rezistente la „oboseală” dar şi costă mai mult, alături de un preţ mai ridicat. Până acum Dacia a preferat soluţii ieftine în detrimentul siguranţei, chiar şi pe SUV-ul Duster cum ar fi lipsa discurilor de frână pe spate chiar şi pe modelele de peste 100 CP sau lipsa airbagurilor cortină chiar şi de pe lista opţionalelor.

Un Sandero RS ar putea avea un preţ de pornire de peste 12.000 de euro cu TVA şi cel mai probabil va veni cu toate echipamentele în standard.

 

 

Sursa: ZF.ro

 

Eng.

 

Dacia could present the Geneva Motor Show its first sports car from takeover by Renault Group, as the Sandero RS. Italy’s spy photos autoblog.it presented new version of Sandero only three days before Renault to announce its official website that Dacia will present at Geneva anniversary model to celebrate the tenth anniversary of the revival mark. In 2005 the Romanian brand was launched in Europe, including the Western markets with Logan, while the Dacia had originally sold only in emerging markets.

Most likely Sandero RS will receive 1.2 TCe petrol engine with 125 hp fitted Duster SUV that taking into account the fact that the car weighs only 1016 kg (version 1.2 aspirated 75 hp) can provide dynamic performance far beyond current models in the range. However, Sandero RS could include elements taken from the Renault Clio RS such as sports steering wheel, 17-inch wheels and sport for the first time a model Dacia even rear disc brakes instead of the old drums. Brake discs offer superior performance, are more resistant to “fatigue” but also cost more, along with a higher price. So far preferred Dacia cheap solutions to the detriment of safety, even Duster SUV like no rear brake discs even over 100 hp models or lack curtain airbags even optionals list.

A Sandero RS could have a starting price of 12,000 euros including VAT and will most likely come standard with all equipment.

Comments are closed.